Tema: Re: Linkas apie marsa, zmogaus kilme ir pan.
Autorius: locked
Data: 2009-07-06 01:22:23
"Rimantas Liubertas" <ic@rimantas.com> wrote in message
news:h2r548$i0v$1@trimpas.omnitel.net...

> Na, tik patvirtini, kad nežinai nei kas tas mokslas, nei kas tie fizikos
> dėsniai. Turbūt varlių akimis fizika kitokia?

mokslas yra zmonijos meginimas pagristi/suprasti viska. deja tu taip
isikandes i savo zmogiska suvokima neikiek neisigilini ka noriu pasakyt kisi
cia varles :) ir aklai ignoruoji. as nesakau kad yra alternatyviu geresniu
metodu, is ribojancios erdves zmogus vistiek niekaip neislysi, as tik sakau
kad viskas ka zmones yra "issiaiskine" realiai gali tebuti tik ju ribotoje
erdveje prasme turintys dalykai, veikiancios teorijos ir kad niekada tikrove
nebus pamatyta ir apie ja _net_klausimu_nekils_. negi neesi girdejes paciu
mokslininku "nusisnekejimu" apie iskreipta laika, galimas atskiras skirtingu
ismatavimu erdves patalpintas viena i kita ir panasiai? gyvenant kreivu
veidrodziu karalystej kreivi veidrodziai juk atrodo tvarkingi, ar ne? kokia
tikimybe kad tai kazkada bus suprasta? o ir kam to reikia jei to net
teoriskai negaletume isivaizduoti. be to toks ispudis kad musu informacijos
saltiniai daug maz tie patys bet tu atsimeni tik dali jos, tad kokie
atmetimo kriterijai ir kodel?

idomu kiek istikro esi gilinesis i panasius dalykus, nes visgi tie patys
mokslininkai panasias beviltiskumo skonio mintis beria, ne as.

> Aš neabejoju, kad gali prirašyti ir daugiau gudrių žodžių. Kas iš to?

tik todel kad noriu kad bent kazkiek persikeltum is suvarzyto mastymo lygio
:) o tie gudrus zodziai ne mano. o ir kai kurie is gudriu zodziu po kiek
laiko pasirodo tiesa.

> Tai kvantiniai dalykėliai prieštarauja fizikai ar ne?

priestaravo kol nebuvo sukeverzota atskira fizikos teorija jiems. fizikos
niekas nekuria, kuria teorijas ir desnius, pati fizika sau niekada
nepriestarauja, ji yra.

> Mokslą ir mokslinį metodą „aklu tikėjimu“ gali vadinti tik žmogus visai
> nesuprantantis apie ką kalba.

o as tai absoliutu remimasi mokslu vadinciau trumparegisku uzsispyrimu ir
gebejimo teisingai suprasti pervertinimu. o kad niekas siam metodui negali
pasiulyti alternatyvu tai jau kitas klausimas, ir del sio vienintelio fakto
tai kas zinoma tikrai netampa negincijama tiesa.

> Ok, tai tada paklausiu, kokį faktą reikia prisiminti?

taigi rasiau bliat :) ta fakta, kad del nesuvokimo jog uz musu erdves gali
buti daugiau ismatavimu (tik kaip pvz) visi tyrimai gali buti beverciai. gan
gilaus susimastymo siaip reikalauja norint suprast :)

> Vaje, kur aš tai girdėjau, į kurį čia amžių grįžtam? Ir ne visada būtina
> leisti į žemiausius lygmenis.

sakai zmogus istikruju gali rinktis, ir jo priimtas sprendimas nebus tiesiog
nulemtas daugybes faktoriu (tebunie ju skaicius link begalybes)? :) cia gal
siela tuo uzsiima tada? kuris is musu cia apie senus amzius kalba?