Tema: Re: Linkas apie marsa, zmogaus kilme ir pan.
Autorius: locked
Data: 2009-07-05 20:06:51
a nu tai reiskia pagloste ir tau sirdele, kaip gi pyksi. nenuostabu zinant
paties akmenyje iskaltus kai kuriuos isitikinimus/metodus tam tikrais
klausimais :) ir kad viskas turi buti paaiskintina kazkokiu supistu niekingu
zmonisku protu, kuris galbut net nepajegus suvokt tam tikru dalyku. o kad
suvokimo ribos tikrai yra tai aisku, vien jau del to kad lasteliu skaicius
nera neribotas. gal net neliesim paciu mokslininku sukurtu teoriju, pvz apie
daugiau matu egzistavima, problemas juos _isivaizduojant_vien_teoriskai_,
nei isvis kadanors suvoksime ir panasiai, kas is karto riboja paciu
supratimo ribas, jie ir patys tai pripazista. panasiai kaip sudvabaliams
suvokimo ribos baigias mazdaug tiek meslo kruvos riba (neginciju kad zmogui
tos ribos didesnes). todel as i tokius dalykus ziuriu kaip labai
arogantiska, egocentriska saves pervertinima.