Tema: Re: Linkas apie marsa, zmogaus kilme ir pan.
Autorius: locked
Data: 2009-07-06 16:27:35
"Rimantas Liubertas" <ic@rimantas.com> wrote in message
news:h2s9ud$17g$1@trimpas.omnitel.net...

> Nu, rimtai, koks skirtumas tos sąvokos. Tau stalas, man kėdė.

nu taip, savokos galioja tik zmonem, ir greiciausiai irgi yra vienas is
ribojanciu faktoriu :))

> Beviltiškas atvejis.

neikandi koncepto? :)

> Rimtai beviltiškas.

panasiai ir is mano tasko atrodo. turiu reikala su visisku useriu kuriam net
minciu nekyla kad viskas kas zinoma realiai gali pasirodyti jog turi prasme
tik zmonems. siaip net nemanau kad bent kiek stengies suprast ka noriu
pasakyt, perdaug nupraktiskejes, zmogaus-logiskas esat :) na bet toks jau
tas save ribojantis faktorius, pas dauguma jis prasideda nuo "pamatu", tampa
negincijamu atskaitos tasku, mat kazkuo gi zmogus turi remtis, vadovautis, o
tai dar isprotes :)

> Man atrodo, kad kažkas bando skaityti filosofinius veikalus praleidęs
> abėcėlę. Su tokiu ir diskusija neįmanoma.

abecele? meginimas rasti kazkokia sasaja tarp skirtingu dalyku? nepagydomai
zmogiskas jus :)