Tema: Re: Koki laikikli 65' lenktam? Aciu
Autorius: budulis vulgaris
Data: 2016-04-03 12:35:06
2016-04-03 01:06, Bronco rašė:
> Prisiminus kažkur matytą apžvalgą, man tas paskaičiuotas sweet spot
> atstumas 55 ar 65" telikui gavosi per didelis abiem atvejais. Rašė, jog
> 4.2 metro. Man spoksot į 65" teliką dėl "geriausio įsitraukimo į tūrinį"
> ir kad pasijustum kuo panašiau į kino teatrą, optimalus atstumas yra
> apie 2.4-2.6 metro. Iš tokio atstumo ir 3D geriausia žiūrėti. Tad
> gaunasi, jog jei sėdėsi arčiau nei 4.2 m. prie lenkto teliko, tai būsi
> ne sweet spot'e. Aišku, LCD ekranui iš to kažkokio pliuso dėl apžvalgos
> kampų bus, bet OLED'ui šita bėda iš viso neaktuali...

Kažkaip ne taip tu tą sweep spot supranti.

Sweet spot gali būti daug. Gal ten reikėtų šnekėti apie sweet spot area
ar tiesiog sweet area ? :) Esmė tame, kad jei tu sėdi bet kur žalioje
žonoje, tai tu ir gauni naudą iš lenkto ekrano vs tiesaus. Jei sėdi ne
žalioje zonoje tai geriau būtų tiesus, o ne lenktas.

O 4,2 metro tai pas LG yra ekrano lenktumo spindulys (curvature radius).
Kaip pas Samsung yra nesidomėjau...