Tema: Re: Koki laikikli 65' lenktam? Aciu
Autorius: Rauberis
Data: 2016-04-01 07:16:20
Jei Samsungas butu pagamines tiesu TV su backligtu ar LG tiesu OLED 65' -
nafik ta kurva buciau pirkes.....

On 2016-03-31 14:21, amenox wrote:
> bet taip pat nereikia įrodinėti kad tas kurvinimas keičia iš esmės
> daikto jusability.

Tu suklydai, aš to nesakiau. Aš teigiau, jog iš viso "nereikia pirkti ir
jusinti lenktų TV", o ne kad "iš esmės keičia usabillity".

Sugalvos dabar gamintojai dar kokią nesąmonę, kuri faktiškai niekam
nereikalinga, bet kuria jie gali pagamint ir pareklamuot, tai vėl
diskutuosim keičia tai usability ar nekeičia?

Jei technologija neturi realaus poreikio, tai nėra ką apie ja ir
diskutuot, tegul tai lieka marketingo specų diskusijų objektu.