Tema: Re: Koki laikikli 65' lenktam? Aciu
Autorius: amenox
Data: 2016-03-31 08:35:10
Beje, čia visai neseniai buvo nuomonė kad teliką įvertinti galima tik namie,
ten viską kaip reikiant užtemdžius ir paruošus, prekybos centre įvertinti
buvo neįmanoma, nes ten lievas apšvietimas, nureguliuoti tv,  durni
konsultantai bei tarptautinis gamintojų sąmokslas. Ir va nepraėjo ir keli
metai kaip viskas apsivertė aukštyn kojomis. Daba jau vartotojo nusipirkusio
daiktą nuomonė jau nieko nereiškia, reik į prekybos centrus eit pažiūrėt. :)