Tema: Re: Koki laikikli 65' lenktam? Aciu
Autorius: MRT
Data: 2016-04-01 10:16:06
> Jau daviau linką, kainuoja jie tiek pat, prie ko čia "marketingas"?

Siaip berods skiresi kainos.. ne gamintojo tipo skelbiamos, o parduotuvines..
Ir tavo linkas i viena gamintoja.. ten vos keliu TV kainos matosi..

> Tai jei skambaliukus prie korpuso pakabins arba nudažys korpusą kislotnai ir pardavinės už tą pačią kainą tai ką tipo irgi
> klaidina pirkėjus?

Taip*

> Kad kurvos esminio privalumo neduoda tai kaip ir aišku, tiesiog dabar gali rinktis ir viskas.

Teigia priesingai:

Mėgaukitės nepaprastai įtraukiančiu vaizdu, kurį atkuria tik išlenkto
ekrano televizorius „Samsung“ revoliucinis UHD televizorius
išlenktu ekranu užtikrina įtraukiančius žiūrėjimo potyrius – pasijusite taip, tarsi būtumėte įvykių centre.
UHD ekranas yra išlenktas tokiu kampu, kad į jį žiūrėti būtų itin patogu. Be to, dėl išlenkto UHD ekrano matysite vienodą vaizdą
žiūrėdami iš bet kokio kampo. Žiūrėkite kokybiškiausią vaizdą UHD ekrane.

arba tame, kur be nano technologiju:

Mėgaukitės nepriekaištingu vaizdu„Samsung“ revoliucinis televizorius
išlenktu ekranu užtikrina įtraukiančius žiūrėjimo potyrius – pasijusite taip, tarsi būtumėte veiksmo centre.
Ekranas yra išlenktas tokiu kampu, kad į jį žiūrėti būtų itin patogu. Be to, dėl išlenkto ekrano matysite vienodą vaizdą
žiūrėdami iš bet kokio kampo. Žiūrėkite kokybiškiausią vaizdą, koks gali būti atkuriamas televizoriaus ekrane.

Jei toks bullshit, tai nx reikejo tiek reklamos uzsakyti per telikus?

> Tiesiog pasisakymai "nepirkit visi nes man nepatinka" užknisa.

Praziurejai IMHO netgi ji pacitavus.. o siaip diskusijose lyg ir galima savo
subjektyvia nuomone isreiksti? .. visai normalu ir del to (pageidautina be putu) pasigincyti..

> <..> o 65" ir lenktas tai grynas marketingas. IMHO.

Marketingas mano supratimu nera tik papildomas mokestis uz pakurvinima.