Tema: Re: Koki laikikli 65' lenktam? Aciu
Autorius: Bronco
Data: 2016-04-01 17:13:48
On 2016-04-01 12:48, MRT wrote:
> bet ten taikliai atrasei - " jei tu telikus su šūdais lygini tai <..>
> kaip ir vienodi visi").

Jis, deja, neatrašė taikliai, nes nesuprato mano palyginimo. Su
palyginimais visada reikia atsargiai elgtis, nes ne visi juos vienodai
supranta. Šį sykį ir aš gal neatsargiai parinkau žodžius lygindamas.

Žodžiu, ten žodis "Šūdas" buvo panaudotas kaip "ŽINOMAI NEVARTOTINO,
NEREIKALINGO, PRASTO" daikto atitikmuo, kurį visiškai nebūtina pačiam
bandyti ar ragauti, kad įsitikintum tuo, kas ir taip akivaizdu.

Buvo kažkoks vaikiškas anekdotas, kur veikėjas eina gatve ir mato kaip
keli durniai radę ant šaligatvio šūdą jį draugiškai kramto, tai kai anas
nusistebi, "kaip čia jūs tą šūdą valgote, juk neskanu?", tie jam atšauna
- "iš kur tu žinai, jog neskanu kol pats neparagavai?" :)