Tema: Re: Koki laikikli 65' lenktam? Aciu
Autorius: MRT
Data: 2016-04-01 12:49:38

> Apie parduotuvines kaip ir aišku, jei yra nauji skambaliukai kodėl gi ant to neuždirbt? Tu būdamas pardavėjas kitaip elgtumeis? O
> tą linką daviau tik todėl, kad parodyt jog gamintojas jas įvertinęs vienodai.

O gamintojas ant lekstuves nepaduoda tu marketinginiu saldainiuku?
Skambus aprasymai (imkin ne LG, o Samsung), atributika, reklama per telikus..
Juk ne Topocentro ar kokios Avitelos uzsakymu ejo tos reklamos..

ir jei ka dar tavo fraze:
"Nieks nesiginčyja kad tos kurvos grynas marketingas, bet taip pat nereikia <..>"

> Aš vis galvojau kad šiame grupse renkasi žmonės atsparūs tokiam vaikiškui marketingui. Nu blyn, c'mon. :)

Tai butent, kad atsparus - berods visi (ir tu) sutaria, kad tai niekinis reikalas..
Skirtumas tik tas, kad vieniems atrodo katastrofa, kitiems (ir tau) - jokios skirtumo.
Taip pat yra dar tu, kurie mano "kad melzia papildomas $"
(o cia jau lyg ir tu sutinki, kad pardes stengiasi ant to uzdirbt).

> Na ok pasikarščiavau gal biški. :)

Salyginai.. tik galvoju ar negeriau nepriskaldyt tu malku ir degtuko
(cia po to, kai Bronco palygino Curved ar ne su diskusija "ne apie šūdų skonį",
bet ten taikliai atrasei - " jei tu telikus su šūdais lygini tai <..> kaip ir vienodi visi").

> Aukščiau lyg tais bandžiau parodyt kad jų kaina vienoda, ok sakykim pas normalius pardavėjus. Taip tinka?

Beveik, nes vis vien ten bus saukstas deguto..

> Nes kaip suprantu nesutariam vien dėl to, kad nekurie pardavėjai ant to negražiai sužaidžia kainomis. Bet čia ne pakurvintų telikų
> problema.

Ne vien del to - vis vien pas vienus ar kitus lieka subjektyvi nuomone.
Tai liecia ir dizaina, ir kaip asmeniskai akis toleruoja islinkima, ir kaina, ir dar n niuansu.

> Aš pažiūrėjau, kiek Samsung 40ju6202 ir 40ju6302 kainuoja. Analogiški parametrai, bet vienas lenktas ir gerokai brangesnis.

http://www.kaina24.lt/p/samsung-ue40j6202/ - 429.00 € - 625.00 €
http://www.kaina24.lt/p/samsung-ue40j6302/ - 479.00 € - 564.00 €

https://www.topocentras.lt/televizorius-samsung-led-lcd-ue40j6202akxxh.html
Kaina: 479,99 € => 449,00 € (-30,99 €)
https://www.topocentras.lt/televizorius-samsung-led-lcd-ue40j6302akxxh.html
Kaina: 539,99 € => 482,99 €  (-11%)

Na ir tarkim savaitgalio proga pakeicia akcija - tipo visiems neakcijiniams -25%
6202 lieka su 479,99 € => 449,00 € (-30,99 €) << tipo akcijinis (o gal kas tikėjosi 480*0,75=360)
6302 lieka su 539,99 € => 404,99 € .. gaunasi -135 Eur

Speju, kad tokioj situacijoj dar po klaustuku, kuriu daugiau nupirks..
Ir is esmes atspejau*, kad to 40" Curviuko tikrai nepirks Bronco..
( * - isskyrus ta atveji, jei to TV su minimalia sweet spot zona prireiktu tarkim tulike :D)