Tema: Re: Koki laikikli 65' lenktam? Aciu
Autorius: Bronco
Data: 2016-03-29 15:26:29
On 2016-03-29 09:47, Rauberis wrote:
> Sveiki,
>
> Gal is patirties esate isbande, koki laikikli naudot 65' lenktam TV?
>
> Man atrodo is praktines naudos, tai siek tiek judantis gal geriau butu?

Pradžioje gerai pagalvok ar tau tikrai nebus aktualu teliką bent šiek
tiek pasukti į šalis, nes jei yra tam bent menkiausias poreikis, tai
kurvinis telikas jį dar labiau sustiprins. O jei tikrai pakaks fiksuoto
tvirtinimo prie sienos, tai gal sueis ir tie Acme laikikliai, kitu
atveju pažiūrėk ką nors iš Vogel'ių.

p.s. Tilt'as būtų reikalingas tik jei neplanuoji laikytis teisingos
praktikos ir kabinsi teliką aukščiau nei priklauso. Na, arba jei kabinsi
ant Pizos bokšto sienos :]