Tema: Re: Koki laikikli 65' lenktam? Aciu
Autorius: Bronco
Data: 2016-04-03 01:06:29
On 2016-04-02 21:42, MRT wrote:
> http://www.flatpanelshd.com/focus.php?subaction=showfull&id=1399228517
>
> T.y. curved telika geriau ziuret is arciau nei "iprasta"?
> Tada gal ir dviese pakankamai OK.. ir galvu sugaust nereikes..

Kad gaunasi viskas labai įdomiai su tais atstumais....

Prisiminus kažkur matytą apžvalgą, man tas paskaičiuotas sweet spot
atstumas 55 ar 65" telikui gavosi per didelis abiem atvejais. Rašė, jog
4.2 metro. Man spoksot į 65" teliką dėl "geriausio įsitraukimo į tūrinį"
ir kad pasijustum kuo panašiau į kino teatrą, optimalus atstumas yra
apie 2.4-2.6 metro. Iš tokio atstumo ir 3D geriausia žiūrėti. Tad
gaunasi, jog jei sėdėsi arčiau nei 4.2 m. prie lenkto teliko, tai būsi
ne sweet spot'e. Aišku, LCD ekranui iš to kažkokio pliuso dėl apžvalgos
kampų bus, bet OLED'ui šita bėda iš viso neaktuali...

Iš viso šito atstumų skaičių nesutapimo kiekvienas gali pasidaryti savo
asmenines išvadas. Aš sau iškart ją padariau, jog kol mano telikas nebus
kokių 130" ar didesnis, tol aš ant lenktumo marketingo triuko
nepasimausiu. Bet kartoju, lenktumas nėra kažkokia svarbi TV savybė,
kuri viską keičia iš esmės. Pvz. jei analogiškas lenktas telikas
kainuotų pastebimai pigiau nei plokščias, aš tikrai pagalvočiau apie jo
pirkimą. Jei brangiau, tai tikrai ne.

p.s. tavo pridėtame linke viskas labai gerai paaiškinta.