Tema: Re: Koki laikikli 65' lenktam? Aciu
Autorius: amenox
Data: 2016-03-31 14:21:49
Nieks nesiginčyja kad tos kurvos grynas marketingas, bet taip pat nereikia
įrodinėti kad tas kurvinimas keičia iš esmės daikto jusability. Jei man
silūlytų du tos pačios įstrižainės oledus lenktą ir tiesų - imčiau pigesnį.

http://www.lg.com/us/oled-tvs ant greičio nerandu kaip europoj bet bent jau
štatų puslapyje LG oledų kainos tos pačios kurvinis tv ar ne, taip kad
kokius ten pinigus iš apkvailintų useriu kas ima nzn. Nenustebsiu jei pas
mus verslinykai tuo naudojasi, bet čia jau durną ir bažnyčioj muša.