Tema: Re: Koki laikikli 65' lenktam? Aciu
Autorius: amenox
Data: 2016-04-01 09:19:07
Jau daviau linką, kainuoja jie tiek pat, prie ko čia "marketingas"? Tai jei
skambaliukus prie korpuso pakabins arba nudažys korpusą kislotnai ir
pardavinės už tą pačią kainą tai ką tipo irgi klaidina pirkėjus? Kad kurvos
esminio privalumo neduoda tai kaip ir aišku, tiesiog dabar gali rinktis ir
viskas. Tiesiog pasisakymai "nepirkit visi nes man nepatinka" užknisa.