Tema: Re: Darvino bezdzioniukes
Autorius: Dex
Data: 2009-07-31 14:14:52
Cia yra tavo ir mano religiju skirtumai ir taskas. Esminis klausimas -
ar zmogus issivyste is kazko, ar ji kazkas sukure. Jei tikrai issivyste
pats, tai bezdziones versija visai reali. Nes is ko gi daugiau jam buvo
issivystyti? ;)

Bet man asmeniskai mokslas yra per mazai pasiekes, kad juo aklai
tikeciau. Tai labiau kelrodis, skirtas pasitikrinti ar atsirinkti pseudo
mokslinem teorijom, kuriu, beje, apstu.

Tikiuosi nepradesi putotis del mano sio atsakymo. Pavargau nuo fleimu.

Dex