Tema: Re: Darvino bezdzioniukes
Autorius: Dex
Data: 2009-07-21 14:08:21
Kad demagogija tai faktas. :))

Bet as ne ten deciau akcenta. Straipsnis idomus pamastymui, ir
atsirinkimui, kas yra realu, kas - visiskas briedas.

Zemeje egzistuoja daug teoriju. Ir visos teigia viena, kad zmogus yra
sukurtas! o ne issivystes, isskyrus viena teorija - Darvino :) (bent jau
as taip zinau, gal klystu) Skiriasi tik sukurimo kontekstas. Kas is
molio, kas is sonkaulio, kas is bezdziones dnr sumaisius ja su anunakiu
(beje sitai paaiskintu kodel zmogus maksimaliai panasus i bezdzione ir
kartais turi R+ faktoriu). ;) Man tai daug "moksliskesne" teorija :)

Teigti, kad Darvino teorija yra kazkiek pranasesne uz kitas yra visiska
nesamone, o butent taip buvo pateikiama kai as mokiausi - si teorija
buvo kaip standartas, tuo metu apie kitas nebuvo nieko zinoma (man).
Taip pat manau, kad sustabarejusio mastymo zmonems, naturalu, kad,
priklausomai nuo mokymo, Darvino teorija taip ir isliks visam gyvenimui
vienintele :) Kol nebus oficialiai paneigta. Kas jau pradedama sekmingai
daryti :))

Dex