Tema: Re: Darvino bezdzioniukes
Autorius: Dex
Data: 2009-07-20 16:49:24
nu as dabar pasiskaiciau sen bei ten - tai esme, kad jis vienas rusis
kildina is kitu, ir zmones kildina is gyvunu (konkreciai neraso is
kokiu). Bezdzione ar ne - cia jau lyrika. Man is principo toks
kildinimas atrodo nesamoningas. Be to, visokie DNR tyrimai ir naujausi
atradimai aiskiai randa nesuderinamumu su jo teorija.

Dex