Tema: Re: Darvino bezdzioniukes
Autorius: ALORA
Data: 2009-07-20 16:19:17
taigi, Darvino ir yra natūraliosios atrankops teorija, o ne kildinimai iš
bezdžionių :) bet aš tik norėjau, kad šis asmuo eilinį kartą savo neeilinį
dundukizmą pademonstruotų :)
deksai, a tu manai, esi labai toli nuo bezdžionės? o veltui :)

gerai, pasilinksminom ir blokinam juzerį, bo tik eterį teršia