Tema: Re: Darvino bezdzioniukes
Autorius: Dex
Data: 2009-07-20 14:29:45
visa Darbino teorija man visai neidomi. Tik placiai naudojamas zmogaus
kildinimas is bezdziones.

Tai kas, kad nurasyta - gi rimtu straipsniu neina jo pavadinti. Bet
zmogus atliko viena labai paprasta veiksma. Apjunge daug ivairios
zinomos informacijos (tai ir yra - nurase) ir padare prielaida is
nepriestaraujanciu vienu kitiems faktu. T.y. is nuotrupu pabande atkurti
vaizda.

Dex