Tema: Re: Darvino bezdzioniukes
Autorius: bzik
Data: 2009-07-21 14:15:55
kaip beziuresi, siai dienai Darvino rusiu kilmes teorija yra labiausiai logiskai ir faktiskai pagrindziama. Kad joje gali but nenuoseklumo ir netikslumu, nieko nuostabaus, nes idejos lipdytos pries pusantro simtmecio, kai mokslo ir ziniu lygis toli grazu nesieke siuolaikinio. Jei teorija butu buvusi labai netikusi, ja butu paneige jau seniai. Bet kol kas dauguma atveju ji veikia.