Tema: Re: Darvino bezdzioniukes
Autorius: Dex
Data: 2009-07-23 23:15:58
Ponia ar panele Daiva D. Vat mane domina vienas toks dalykas - ar jus
tikrai nuoairdziai visi manot, kad as koks tai nemokytas tamsuolis? :)

Nu siaip man juoka kelia toks poziuris. Jeigu ka, mano "beprotystes"
kelias prasidejo butent nuo tradiciniu mokslu ir tradiciniu mokymu :)
kaip ir jusu visu, cia esanciu, che che. Naivu tiketis butu, kad tokius
dalykus, kokius as cia rasineju, rasytu visiskai nesimokes zmogus.

Manau, kad dauguma is jusu tiesiog nenori toleruoti kitaip mastanciu
zmoniu, o cia, beje, kvepia ir diskriminacija :DDDD

Dex