Tema: Re: Darvino bezdzioniukes
Autorius: Dex
Data: 2009-07-24 11:04:59
visa tavo nuoroda yra apie atminties efekta, kuriuo paremta homeopatija
  :) as ne apie tai. Niekas mano minetuose bandymuose vandenyje nieko
netirpde, nekrate, nepilste.

taip, molekules tam tikroje strukturoje isbuna ne ilgiau nei
nanosekundes dali, taciau vienai molekulei pasitraukus is cluster'io
(kazkokios strukturos), atvaro kita ir uzima jos vieta, t.y. judesys be
perstojo vyksta, taciau strukturos yra islaikomos. Butent tai ir yra
atminties efektas. Tai akivaizdziai matosi per mikroskopa, uzsaldzius
vienoki ar kitoki vandeni

apie nauda :) - as gi nesiulau dabar daryti vandeniniu hardu. Kalbu apie
atradimus, kurie kai kam atrodo nonsensai ;)

o tai, kad wiki raso nors tiek (kad trumpa laika islaiko) jau yra gerai.
Kazkas ir to nezinojo, tai nors suzinos.

Dex