Tema: Re: Darvino bezdzioniukes
Autorius: Dex
Data: 2009-07-23 22:28:26
ne, as ne fokusininkas.

sitie dalykai labai gerai isirodo nuejus paziureti kokiu fokusu, pvz,
kad ir DiArchy magijos teatra :)

Jei apie teorija - vienas is magijos elementu yra vandens uzkalbejimas.
Dazniausiai po to jis buna isgeriamas arba duodamas kazkam isgerti. Si
dalyka jau dabar paaiskina japonu mokslininku daryti bandymai: duodama
paklausyti vandens stiklinei muzikos ir paskiau tas vanduo staigiai
uzsaldomas. Pro mikroskopa ziurint matomi skirtingi kristalai,
priklausomai nuo to, kokia muzika buvo "duota" pasiklausyti vandeniui.

Dex