Tema: Re: gelezies papildymo naturalus metodai
Autorius: Dex
Data: 2009-07-07 16:20:31
jo, bet budamas vegetaru nesukuri jokios ekonomines naudos jokiems
sindikatams, na nebent papildu gamintojams, bet jiems ir taip rinkos
uztenka, nes visi dabar nesveiki :)

ir betgi atvirksciai, budamas vegetaru labai pabegi nuo mesos sindikatu.
O tai, kad jie bando itikinti visus, kaip tai yra skanu ir sveika, tai
neabejoju.

Dex