Tema: Re: gelezies papildymo naturalus metodai
Autorius: Dex
Data: 2009-07-07 11:19:18
cia as ne apie save :))

man asmeniskai kartais suskausdavo galva, kas visiskai man nebudinga,
niekad gyvenime neskaudejo. Be to, kaip ir minejau, sportuojant
pajauciau kad sunkiau kazkaip viskas darosi, sirdis kartais uzplakdavo,
na ir viskas ;) Iki gyvo lavono dar labai toli :)) Jauciuosi gerokai
gyvesnis uz aplinkinius mesedzius:)

Dex