Tema: Re: gelezies papildymo naturalus metodai
Autorius: Dex
Data: 2009-07-07 13:52:43
papildymas:

mesos virskinimo metu, i zmogaus organizma is mesos taip pat patenka ir
visos "negeros" medziagos (pvz. kad ir gyvulio priesmirtines depresijos
i krauja isskirtos medziagos, adrenalinas ir pan.) Taip pat teigiama,
kad siuolaikinis zmoniu polinkis parintis - tai mesos valgymo pasekme
(kaip minejau, su mesa mes gauname ir gyvulio parkiu pasekmes).

Asmeniskai as nesiparinu visai, bet tai gali buti pasekmes kitu
techniku/metodiku, todel teigti, kad tai vien vegetarizmo nuopelnas -
negaliu. Taciau - baze apmastymams yra.

Dex