Tema: Re: gelezies papildymo naturalus metodai
Autorius: Dex
Data: 2009-07-07 13:39:02
zmogaus virskinimo sistema skiriasi ir nuo karves, ir nuo plesruno.
Taciau esminiai skirtumai yra didesni butent nuo plesruno, kurio
virskinimo traktas yra trumpas, ir mesa, lengvai apvirskinta, yra
greitai pasalinama is organizmo, kai tuo tarpu zmogaus, kaip ir
zoledzio, virskinimo traktas yra 4-6 kartus ilgesnis, ir juo
keliaujantys mesos likuciai isskiria toksinus ir nuodija organizma.

Tavo svaisciojimai apskritai niekuo nepagristi. Kai tuo tarpu mano
svaisciojimai - gal kai kam ir neautoritetinga vegetarine literatura,
kuria ruose ivairus mokslininkai, tame tarpe ir ajurvedos mokslo atstovai.

Ar mano rasymo maniera panasi i plysavima? Tamstos tikrai.

Dex