Tema: Re: gelezies papildymo naturalus metodai
Autorius: Dex
Data: 2009-07-07 15:12:10
nepainioju, nesakau gi, kad visi taip sutartinai eina miegot ;) vieniems
siaip apsunksta, kitkems miego norisi, tretiems gal ir nieko.

va cia dar radau keleta sakiniu.

"Vegetarinis maistas lengvai ir greitai pagaminamas, nesunkiai
virškinamas, gerai pasisavinamas, aprūpina organizmą ne tik baltymais ir
angliavandeniais, bet ir bioelementais, vitaminais. Net žmogus,
persivalgęs tokio maisto, nebūna apsnūdęs, o yra žvalus ir darbingas."