Tema: Re: gelezies papildymo naturalus metodai
Autorius: Dex
Data: 2009-07-07 13:14:03
ALORA wrote:
> :)
> žmogbezdžionės ėda mėsą.
butent

> Žolėdžiai gyvūnai PRISITAIKĘ gauti reikiamas medžiagas iš augalų, jų
nesamone. Taip, zoledziu gyvunu virskinimo sistema yra visai kitokia, o
PRISITAIKE valgyti mesa yra butent zmones (suo ir kariamas pripranta).

> virškinimo sistema visai kitokia, nei mūsų, todėl nėra reikalo su jais
> lygintis.
>
> Kaip jau minėjau, ilgainiui organizmas prisitaiko imti reikiamas
> medžiagas ir iš kitų šaltinių (šuo ir kariamas pripranta). Dažniausia.
> Nes, kaip rodo klausėjo atvejis, 6 ar kiek ten metų tam negana. Iš esmės
> negalima vien tik staigiai atsisakyti mėsos, sąmoningai nekeičiant visos
> mitybos.

cia labai asmeniska. niekas ir nevercia nustoti ja valgyti per viena
akimirka. Kaip ir pati rasei, gali po truputi mazinti jos vartojima. Per
kelis metus nustosi visai.

 >Gali kiek nori klykti apie vegetarizmo naudą, vien tik
> nevalgant mėsos geriau nebus.
BUS geriau, nes tavo organizmas nebus nuodijamas nereikalingomis
medziagomis.

>Ir apskritai, jei mėsos norima nevartoti
> "sveikatos sumetimais", tai reikia daryti palaipsniui mažinant mėsos
> kiekį, keičiant jį kitais atitinkamos kokybės produktais. Nuo mažumės
> vegetariškai mitusio suaugusiojo, staiga ėmusio ėsti mėsą, organizmas
> patirtų didžiulį stresą.

NES zmogaus ornanizmas nera skirtas valgyti mesa. Apie tai jau esu rases
ankstesniuose savo postuose.

>Sutriktų virškinimas, nes jo organizmas
> negamina mėsai virškinti reikiamų fermentų
BUTENT

>(nes organizmas nereikalingais darbais neužsiima).

BUTENT

>Tai galima būtų aiškinti "bloga mėsos
> aura" :) Bet lygiai taip pat atsitinka atvirkščiai - staigiai nustojus
> vartoti mėsą.

nustojus vartotji mesa, zmogsu nustoja gaminti fermnetus per kelis
menesius, tai tikrai irodyta. Kas jam atsitiks per tuos kelis men? Ogi
nieko.

>Kur dėsis ta nereikalinga organizmo chemija, ar išmoks ir
> per kiek laiko išmoks organizmas pasisavinti reikiamas medžiagas iš kitų
> šaltinių? Tai individualu. Berods, Gintas pats rašė apie kažkokį
> dieduką, kuriam kompas pasako, kiek papildomai riešutų reikia suvalgyti.
> Jei tai būtų taip paprasta, mes visi galėtume tinkamai maitintis. Bet
> yra toks dalykas, kaip biologinis medžiagos pasisavinimas arba
> prieinamumas (bioavailability). Esmė ne tame, kiek tu medžiagų
> suvartojai, o tame, kiek TAVO ORGANIZMAS jų sugebėjo pasisavinti.

Visa gyvenima maitintas mesa zmogaus organizmas ZINOMA kad pamirsta,
kaip reikia isisavinti pvz nechemine gelezi is augalu, nes jis pastoviai
uzseriamas bereikalingais kiekias chemines gelezies is gyvunu mesos.

Ar zinai, kad mazus vaikus REIKIA PRATINTI PRIE MESOS? nes zmogus gimsta
NEMESEDIS!

> Viskas, kas suvartojama, bet negali būti pasisavinama, apkrauna šalinimo
> sistemas - kepenis ir inkstus. Ir jeigutai  nėra blogai, tai bent jau
> nėra gerai :)
 >Tai reiškia, jeigu imsi žebėti vinutes, geležies atsargos
> tavo organizme nuo to neatsistatys. Greičiausia :) nes galbūt tu esi tas
> individualus atvejis, kuris evoliucijos eigoje išmoko pasisavinti geležį
> iš vinučių ;)

NEATSISTATY TIK TAU, nes tu netiki. As, beje, pasidomejau tuo receptu
apie vinis obuoliuose, tai pasirodo kas trecias lietuvis, kurio saknys
kaimiskos zino sita recepta! Eile metu kaimuose buvo naudojamas ir
tikrai veiksmingas budas. As planuoju tai irodyti savo asmeniniu
bandymu. (aisku, jei nepavyks, kaip ir minejau, neslepsiu)