Tema: Re: Vel apie brangu cukru
Autorius: RaR
Data: 2013-01-18 09:59:56
Šitą straipsnį tingiu skaityti, bet kažkada perklausiau tą jo knygą apie
Angliją, tai pasirodė kad jis labai mėgsta visiems priskirti kažkokius
stereotipus ir keistenybėmis laiko kiekvieną požiūrį, kuris skiriasi nuo
jo asmeninio. Daugelis tų jo aprašytų angliško gyvenimo būdo ir mąstymo
keistenybių man atrodo visiškai ne keistenybės, o dažnai netgi
racionalus elgesys ar mąstymas. Būtų daug objektyviau daugumą
pastebėjimų toje knygoje pakeitus iš "lietuvio mentalitetui keista
(nesuprantama, neįprasta)" į "autoriui keista (nesuprantama, neįprasta)".