Tema: Re: Vel apie brangu cukru
Autorius: CatBlack
Data: 2013-01-11 18:29:06
Imant bendraja JAV politika, gausiai drisciau abejoti FDA kaip labai jau kompetetinga institucija, kuria deretu imti kaip pavyzdi. Kad ten korupcijos nera - niekas negaletu tvirtinti. Kai kalba eina apie milijonus, vienas kitas simtas tukstanciu negroja.

Beje, klinikiniu tyrimu reikalauja ne tik FDA, bet ir kitos salys.

Lietuvoje (gal ir kitur?) homeopatiniams galioja supaprastinta procedura:
http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_l?p_id=301861&p_query=&p_tr2=

Siaip info - sio vaisto pardavimai 2012 m. sieke 2.1mln Lt.

"RaR" <RaR@lt.lt> wrote in message news:kconfe$35g$1@trimpas.omnitel.net...
Įdomiai čia - jokių tyrimų rezultatų nėra, o registruoti kaip vaistai.
Kaip ten su dozėmis, indikacijomis, kontrindikacijomis ir pan. ?
Nežinau, kokia Prancūzijos
ir Lenkijos vaistų registravimo sistema. Kiek susipažinęs su JAV FDA,
tai ten be klinikinių tyrimų neužregistruosi naujo vaisto. Yra diskusijų
net ir JAV, ar reikalinga registruoti vaistus ir ar pati FDA reikalinga
- laisvos rinkos fundamentalistai teigia, kad ta kontrolė labai sulėtina
vaisto patekimą į rinką ir jį pabrangina, gal reikėtų palikti viską
paties vartotojo ir gydytojų atsakomybei. Bet jeigu jau vaistai
registruojami, tai sistema turėtų būti rimta, tokia kaip JAV, arba, jei
patiems per sudėtinga, reikėtų remtis tokių šalių institucijų
sprendimais. Nes kitaip - naudos jokios, vien tik trukdžiai ir terpė
piktnaudžiavimams bei korupcijai.