Tema: Re: Vel apie brangu cukru
Autorius: ALORA
Data: 2013-01-14 15:09:04
aš nesiginčiju su gydytojais. Prie pirmo nusikalbėjimo gydytojas būna keičiamas. Aš iš vis pas gydytojus nevaikštau.

pirmąkart girdžiu, kad kas verstų vartoti tokius daiktus. Apsileidę lietuvoj antibiotikų stūmikai :) Reik iš pradžių
antibiotikus, gripostadą, teraflū, supirdočint visą imunitetą, o po to tik žąsino kepenis. Va čia tai biznis - išperkama
visa pasiūlos paletė. Beryšienė kažkokia pradėt nuo žąsino

PS: dar niekur neskaičiau cukrininkų isterijos, tik 'kritikų'