Tema: Re: Vel apie brangu cukru
Autorius: RaR
Data: 2013-01-15 13:03:26
Apie žalą jau rašiau - homeopatinių iš viso nėra prasmės registruoti -
tad bereikalinga biurokratija ir terpė korupcijai. Galbūt, reikėtų tik
kokius nurodymus prie jų pateikiamai informacijai nustatyti, panašiai
yra JAV. Normalių vaistų atveju, kaip jau rašiau, kadangi jokių rimtų
vertinimų pas mus neatlieka, galėtų remtis šalių, kurių sistemomis
pasitikima, vertinimais. Čia irgi sumažėtų biurokratijos, išnyktų terpė
korupcijai ir nebūtų ribojamas kai kurių pripažintų vaistų patekimas į
rinką. Kaip jau anksčiau rašiau, praktiškai susidūriau, kai yra
reikiamas vaistas, kuriam nelabai yra pakaitalo, bet jis pas mus jis
dingsta, nes gamintojos nelabai domina mūsų maža rinka ir ji nesiteikė
jo perregistruoti. O pvz. jau Lenkijoje ir daugelyje kitų šalių jis
pardavinėjamas.

Aišku, geriausia kad būtų sukurta bendra ES sistema, nes dabar su tais
vaistais kažkoks anachronizmas - beveik visos prekės ES viduje juda
laisvai, o vaistams kiekviena šalis vis dar turi savo barjerus.

On 2013.01.15 10:10, CatBlack wrote:
> Kur cia zala, gal geletum ivardinti?
>
> Arbatu ir dantu pastu nera vaistu registre - vienos prie maisto papildu, kitos - prie kosmetikos.
>
> "RaR" <RaR@lt.lt> wrote in message news:kd1m2m$8e8$1@trimpas.omnitel.net...
> Na, tai ta Lietuvos vaistų registracijos sistema yra dar idiotiškesnė
> nei aš maniau. Tai tik sustiprina mano įsitikinimą, kad tokia, kokia ji
> yra - ne tik kad nereikalinga, bet ir žalinga. Kuriam galui tiems
> homeopatiniams kažkokia registracija? Tai gal ir vaistinėse
> pardavinėjamos arbatėlės bei dantų pastos registruojamos tame registre?

>>> tinka. Juk vis tiek jei vienas gydytojas "negydo", eis pas tą, kuris