Tema: Re: Vel apie brangu cukru
Autorius: RaR
Data: 2013-01-15 21:42:41
Na gerai, konkretus pavyzdys. Vaistas vadinasi "labetalol", nėščiai
moteriai turinčiai padidėjusį kraujospūdį. Kitų veiksmingų ir leidžiamų
nėštumo metu vartoti vaistų paprasčiausiai nebuvo. Kažkur 2004 metais
jis buvo neberegistruotas, vienoje vaistinėje dar rastas likutis, o
toliau pasiūlė pirktis užsienyje.