Tema: Re: Vel apie brangu cukru
Autorius: Bone Daddy
Data: 2013-01-14 20:28:54
Jėzus Kristus pamaitino 5000 žmonių (neskaitant moterų ir vaikų) 5 (penkiais) kepaliukais duonos.
Vadinas, vienam žmogui teko maždaug vienas gramas duonos ir jie visi liko sotūs.
  Prie šiuolaikinės reklamos, marketingo galimybių, znočit užtenka ir vienos molekulės. Vsio zakonno. Šyto - kryto. Amen. pyzdec aleliuja.