Tema: Re: Vel apie brangu cukru
Autorius: CatBlack
Data: 2013-01-14 16:11:53
Jeigu jis atitiko reikalavimus, keliamus homeopatiniu vaistu registravimui, tai ji ir uzregistravo.
Jeigu duomenu nereikalaujama, tai ju niekas ir nepateikineja. O vadovaujantis principu - "svarbiausia nepakenkti", jie yra labai netgi veiksmingi.

"RaR" <RaR@lt.lt> wrote in message news:kd0k80$1h0$1@trimpas.omnitel.net...
Todėl, kad jį užregistravo kaip vaistą, neturėdami jokių duomenų, kad
jis nuo kažko padeda. Galbūt, gydytojams iš viso nederėtų rašyti receptų
visokiems homeopatiniams ir pan. preparatams. Nors, kita vertus,
"šventintieji vandenėliai" yra neatsiejama gydytojo darbo dalis. Kokia
bobutė ar mamytė vaikeliui  būtinai nori nupirkti vaistą ir tuomet, kai
tam atvejui vaisto nėra ar jis nereikalingas (mamytė, priklausomai nuo
finansinės padėties, kartais nori ir kad tas vaistukas būtų "rimtesnis",
t.y. brangesnis), tuomet homeopatija ir visokie papildai tam gerai
tinka. Juk vis tiek jei vienas gydytojas "negydo", eis pas tą, kuris
"gydo". Tiesa, sovietiniais laikas tokiais atvejais irgi būdavo ką
išrašyti, tik gal tie preparatai būdavo per pigūs ir ant jų nebūdavo
parašyta, kad jie gydo būtent nuo to, kuo skundiesi, todėl psichologinis
poveikis būdavo mažesnis..