Tema: Re: Padarykim nekalta penktadienio fleima apie dviguba pilietybe
Autorius: Lapinas
Data: 2017-05-07 20:37:40
Būtent.
Dėl to ir nepritariu tiems, kurie nori savo šaly ir už Trampą prabalsuot ir
dar pas mus už Landsbergį (nors žiauriai būčiau norėjęs, kad konservatoriai
būt laimėję prieš valstiečius).

Šic juokingas: "Nu negaliu as balsuot eiliniuose karalienes rinkimuose" -
gauni pliusą ir leidimą iš manęs balotiruotis į lordų rūmus.