Tema: Re: Padarykim nekalta penktadienio fleima apie dviguba pilietybe
Autorius: Sail
Data: 2017-05-05 12:47:51
O bet taciau nebutu Lietuvai naudinga, kad isvaziave dar kazkiek jaustusi
lietuviais, tipo pririsimas kazkoks prie istorines tevynes?

Mano kuklia nuomone tai jie gali kazka lietuvai duoti (kapitalas, zinios,
galu gale turizmas kas irgi iplaukos), nes tevyne jiems neturi ka duot.

Kaip minejau yra salys, kurios tai leidzia, ir nelabai girdejau kad jos
turetu problemu del to. Tiksliau priimanti salis tai turi kazkiek problemu
(kaip payzdys vokietijos turkai, kurie vis dar nesijaucia vokieciais o
turkais), bet paciai turkijai nuo to problemu nulis, greiciau privalumai.