Tema: Re: Padarykim nekalta penktadienio fleima apie dviguba pilietybe
Autorius: Lapinas
Data: 2017-05-05 13:44:47
Jokių išlygų. Jau rašiau savo nuomonę ir pakartoju: nei JK, nei Šiaurės
Gabono piliečiai neturi turėti teisės į Lietuvos politinį gyvenimą.
Aš nusistatęs prieš ir tam, kad Lietuvos piliečiai rinktų atstovus į
parlamentą kitų valstybių.
NATO yra karinis aljansas, ne politinis, nėra jokio pagrindo kažkokiom
išlygom (ir netgi baisu, kad turkai taps Lietuvos politinio gyvenimo
dalimi).
O į ES parlamentą renkame atstovus pagal šalis, nėra reikalo kitų ES šalių
piliečiams balsuoti rinkimuose į vietinius parlamentus.