Tema: Re: Padarykim nekalta penktadienio fleima apie dviguba pilietybe
Autorius: Lapinas
Data: 2017-05-07 15:14:24
Jo, esmę supratau. Užtai ir parašiau "1".
Bet bet kokiu atveju, tas nekeičia mano nusistatymo prieš dvigubą pilietybę.
Galim pizdielint apie "į vidų neįlįsi" ir panašius dalykus, bet nematau nei
vieno argumento už dvigubą pilietybę. Lygiai pagal tą patį tavo pavyzdį
lietuvis, atsisakęs lietuvos pilietybės, sėkmingai gali mylėti Lietuva ir
veikti jos naudai.