Tema: Re: Padarykim nekalta penktadienio fleima apie dviguba pilietybe
Autorius: MRT
Data: 2017-05-05 23:54:25

Padarykime teigiamas prielaidas tavosioms.
a) (gal arba minimaliai) nieko blogo nepadarys
b) gal dar kas nors turi noro but LT pilieciu net gaves kita pilietybe

> O bet taciau nebutu Lietuvai naudinga, kad isvaziave dar kazkiek jaustusi
> lietuviais, tipo pririsimas kazkoks prie istorines tevynes?

c) skamba neuztikrintai, kad LT naudinga, jei kitos salies pilieciai
jauciasi ir LT pilieciais, bet sakykime vis vien kazkiek naudinga.

> Mano kuklia nuomone tai jie gali kazka lietuvai duoti (kapitalas, zinios,
> galu gale turizmas kas irgi iplaukos), nes tevyne jiems neturi ka duot.

d) skamba, kad neprivalo, bet maza ka "turi teise kazka duot LT",
tai gal kas nors kazka duos is tu ex-lietuviu? tik kokiais motyvais?
T.y. sakykime, kad neturedami LT pilietybes atsargoj neduotu is principo

> Kaip minejau yra salys, kurios tai leidzia, ir nelabai girdejau kad jos
> turetu problemu del to. Tiksliau priimanti salis tai turi kazkiek problemu
> (kaip payzdys vokietijos turkai, kurie vis dar nesijaucia vokieciais o
> turkais), bet paciai turkijai nuo to problemu nulis, greiciau privalumai.

pilietybe tarsi duoda ir teises, ir pareigas.. jei leist turet dviguba,
t.y. ir LT, tai tie pusiau pilieciai nores tik LT teisiu,
ar ims ir pareigas?

kitas dalykas - kas labiausiai nori tos dvigubos?
nuolatiniai LT gyventojai ar praktiskai su visam emigrave?
o gal treti? tarkim sedi LT, bet ziema biznio ner, tai nori i
kokia DE nuvykt ir aiskint, kad jis DE pilietis, kur jo teises?

jei ziuret i tuos, kurie yra priversti atsisakyt LT pilietybes,
nors buvo LT pilieciai, moka LT kalba, nori grizt LT,
tai ka niekaip ir nebutinai operatyviai (t.y. per kelis metus)
negaletu stot i eile "del LT pilietybes susigrazinimo"?

 > Lapinas: pilietybė susijusi pirmiausia su politika,
 > o ne kapitalo judėjimu ar socialinėmis garantijomis.

truputi patiuninguosiu - LT pilietybe
labiausia ir pirmiausia su politika
zenkliai maziau su soc. garantijom
paskutinej vietoj - kapitalo judejimas

LT_politikoj (balsavimo aktyvumas, pasitikejimas LRS/LRV/LRP, politine
garbe, atsakomybe, gandai apie politikos supirkimus, ..... )

Soc. garantiju sistemos idealumas (brangiai kainuoja, o niekam netinka)
Tikrai nebus taip, kad politika dzin, o norima soc. garantiju?

Matyt as uz vienguba pilietybe, o del susigrazinimo - man priimtina.
Manau tiesiog nori imdami kita pilietybe pasitinkimo teises,
t.y. ar pasilikt LT pilietybe, ar %$^)& Tevyne musu,
nereik jos, nors ir leidi pasilikt..

Tiesa, netycia kliktelejau i sita groups'a, tai palieku
savo minciu paklode nuolatiniu tarsymui, jei kam ji nepatiks.