Tema: Re: Padarykim nekalta penktadienio fleima apie dviguba pilietybe
Autorius: Bone Daddy <
Data: 2017-05-06 18:54:50
Gali kurt bet kokią konstituciją. O Vilkas pasakys:
Ty vinovat už tem, čto chočetsia mne kušat.
Ukrainos konstitucijoj parašyta : Krymas Ukrainos dalis. ir kas iš to?

On 2017-05-06 18:40, Bone Daddy wrote:
> o tu užmiršai apie "polskaja karta" ?

Kodėl pamiršau? Aš nepamiršau, bet aš kalbėjau apie istorinį momentą,
kada buvo kuriamas Konstitucijos tekstas, o tada tokio reiškinio, kaip
"valstybės X ar tautybės Y korta" dar neegzistavo.

Be abejo, teoriškai tai gali būti bandymai apeiti aptariamą
Konstitucijos saugumo mechanizmą ir reiktų situaciją stebėti, o galbūt
pildyti Konstituciją straipsniais, kad nepraeitų ir visokie dvigubos
pilietybės substitutai.

Bet čia vyktų kalba apie dar didesnį šio dalyko griežtinimą, o ne
švelninimą.