Tema: Re: Padarykim nekalta penktadienio fleima apie dviguba pilietybe
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2017-05-07 19:13:21
As irgi nematau, bet riektu klausti as tuos, kurie jos nori. Aisku, kalbu
apie lietuvisu apgal prigimti - atvirkscio varianto norai usm turetu buti
nelabai svarbus.

Nors as ta vieta kazkaip prasokau del motyvacijos.  Paskutinius metus 50/50
praleidziu LT ir UK. Jei teks akzkur nusest ir tai bus UK - gauti pilietybe
tikrai nebus pirmame norimu ir reikalingu dalyku sarase. Nes del kokiu
socialiniu, teisiniu, finansiniu ar panasiu dalyku - kolkas nematau jokio
didelio nepatogumo. Nu negaliu as balsuot eiliniuose karalienes rinkimuose -
ot ne px? Man svarbiau, kad pensija 1:1 skaiciuojas kaip ir tiesiogiam
Tiudoru vaikaiciui.