Tema: Re: Padarykim nekalta penktadienio fleima apie dviguba pilietybe
Autorius: SVYT
Data: 2017-05-05 23:51:33
Kazi, nesigaudydami kas cia vyksta bus manipuliojami, balsuoja
 irgi uz keistas partijas, pvz fioletinius. As esu pries, nors
 asmeniskai mano seimai ji butu naudinga, net sunus turi dviguba
 pilietybe, bet tai nereiskia kad mano interesai auksciau tautos
 interesu, todel referendume balsuosiu pries.

--
svyt

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/