Tema: Re: Daragaja redakcija... Naujas kainu istatymas
Autorius: ttt
Data: 2009-03-18 16:57:53
Norejai pasakyti didziuju dempinguotos kainos? Antkainiu maziesiems
niekas nesiulo riboti. Kas yra didelis ir mazas - diskusiju reikalas.

niekas dabar turguje nieko nesugrieztins. Antra karta seimo stiklais
nebus apsiribota. O turgus su kasos aparatais kazkaip originalu. Niekur
tokios nesamones nemaciau. O jei turguje po stogu sedi perekupai, kurie
prekiauja cipsais ir panasiai, ir is esmes veikia kaip supaprastintos
mini parduotuves - tokiems galima drasiai ivesti kasos aparatus.
Arba pasiulyti steigti parduotuves pagerejusioje konkurencineje
aplinkoje.

buran presented the following explanation :