Tema: Re: Daragaja redakcija... Naujas kainu istatymas
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2009-03-17 13:05:33
Jei pagal paskirtį - tai maistas. :)
Afiget' baudos... ble.

1.2 x 1.2 = 1.44. Tai su vienu tarpiniu, bet ten kaip suprantu dar vienos buhalterės norėtųsi, PVM užskaitoms kalkuliuoti, tai reiškia sąnaudų įšaugimas, tai reiškia, reikia antro tarpinio uab, tada koeficientas max 1.73, tai tuos 23% išbarstysi tarpininkams.

Kam nuo to šilčiau? max 2 buhalterės darbo turės. Blet blet, šilto oro generavimas čia gaunasi. :)))

J.