Tema: Re: Daragaja redakcija... Naujas kainu istatymas
Autorius: T:\)
Data: 2009-03-17 13:08:48
Uzuojauta, eilini karta pripjove grybu, galvojo va parasysim viena sakini ir busim visus gyevnimo atvejus aprase :)
Bauda tai tokia nekukli skayciau. O kai pagalvoji kad prikimo kaina gali skirtis, o juk parduotuveje paparastai laikai viena ir kasdiena nekaitalioji. Tai viena karta banbonkiu atveze po 45 cnt, kita karta tiekejas padare akcija ir pardave po 40 cnt, o tu susimoki 5 proc nuo menesines apyvartos :) O kaip jei pardavineju seniau pirktus po 45 is likucio? :)
Koks turetu buti kontroles mechanizmas, kad taip pagal kiekviena maisto produkta galetum sekti ir kainas kaitalioti, kad nevirsyti tu procentu. Man galvotusi, kad turetu buti bent jau bendrai lyginima visu maisto produktu marza, one pagalkiekviena produkta. Na bet, cai negali zinoti kas buvo musu istatymu kureju galvose :) O kontroliuojanciso institucijos dabar tures grazaus darbelio ir laisves interpretavimui. Kuribinis procesas laukia visu :)

T:)