Tema: Re: Daragaja redakcija... Naujas kainu istatymas
Autorius: buran
Data: 2009-03-18 10:11:02
O kaip Žalgiris?
O klubai dar bankrutuos, tiesiog tokia dalykai nevyksta staiga. Čia
kaip eksperimentas su varle, kuriai po turputį šildė vandenį. Ji to
staiga nepajuto ir neiššoko iš puodo, bet finale vis tiek išvirė...

ttt formulated on trečiadienis :

--
This is an automatic signature of MesNews.
Site : http://www.mesnews.net