Tema: Re: Daragaja redakcija... Naujas kainu istatymas
Autorius: Doc
Data: 2009-03-18 01:15:34
"Zilve" <zilvineliui@gmail.com> wrote in message news:gpp9i7$huv$1@trimpas.omnitel.net...
> Ot man idomu is ko kurs pridetine verte prekybininkas, jei neliks
> gamybininku? Jei Magsimoje prades karves melzti i tetrapakus - tai bus
> prekyba, ar gamyba? Gal neismanau tu ekonomikos terminu apie visokias ten
> multiplikacijas, nu bet nematau as prekyboje pridetines vertes, nors
> uzmusk... Paprekiaujam savo prekem visokiuose renginiuose - prekybininku
> budamas nesiskusciau :)

O man įdomu kur ir kaip pardavinės savo prekes gamintojai, jei neliks prekybininkų :) Nemanau, kad daugiau vertės vartotojams sukuria kokiam nors kaimely gyvenantis kokių nors baibokų gamintojas, nei prekybos tinklai, be kurių tas gamintojas savo baibokus galėtų parduoti tik savo kaimelio gyventojams.

Kaip jau ir sakiau, jei manai, kad prekybininkai uždirba nepagrįstai daug (iš tikrųjų kaip suprantu turi omeny "daugiau nei tu"), gali jų paslaugomis nesinaudoti ir pardavinėti savo gaminius pats. Kadangi vis tik prekybininkų paslaugomis naudojiesi, o jų paslaugomis taip pat naudojasi ir galutiniai pirkėjai, reiškia prekybininkai sukuria pridėtinę vertę tiek gamintojui, tiek vartotojui, o jos dydį parodo gamintojų ir vartotojų vertinimas pinigais.

> anyway, rinka, t.y. konkurencija turetu viska
> sutvarkyti, bet, deja, Lietuvoje konkurencijos prekybininku tarpe yra
> gerokai per mazai, todel reikia istatymo, kad suvaldyti monopolijas.

Jei faktas, kad didieji prekybos tinklai kaina ir kokybe nukonkuruoja mažas parduotuves ir priverčia jas užsidaryti, tavo manymu nėra pakankamas įrodymas, kad mažmeninėje prekyboje konkurencija veikia puikiai, tai kas tada tavo manymu yra konkurencija ir kas turėtų atsitikti, kad tavo manymu ji veiktų pakankamai?

--
Doc