Tema: Re: Daragaja redakcija... Naujas kainu istatymas
Autorius: ttt
Data: 2009-03-18 10:11:54
Nu jei tu manai kad Lietuvoje nera didziuju tinklu monopolio maisto
prekyboje - sunku ka kalbeti.
Pas mane prie namu nera jokiu smulkiu parduotuveliu, yra tik maxima,
rimi, iki. Visos kitos seniai uzsidare. Yra tik mesos kioskas, mesa tik
jame ir perku, bet jie irgi pasiziuri kiek mesa maximoje kainuoja.
Daugiau nera nieko. Pas ukininka man vaziuoti kad nusipirkti litra
pieno ir kilograma mesos?
Kad monopolijoms kerta per marzas - labai gerai. Taip ir turi buti.