Tema: Re: Daragaja redakcija... Naujas kainu istatymas
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-03-18 10:11:42

> Per kokį laikotarpį surinkti duomenys? Ar tikrai tokio trumpo laikotarpio
> duomenys gali būti reprezentatyvūs? Abejones kelia, žinote ;)
> Medikai sako... O vat prie stoties viena čigonė vakar sakė, kad...

Tai vat butent, idomu butu pamatyti ta mistine Matulo statistika ir duomenu
imtis. Nes bent jau pagal mano duomenis lyginant šių ir praeitų metų
skaičius už  atitinkamą laikotarpį, bendras žuvusiųjų keliuose skaičius
sumažėjo 20 proc. Čia turbut Matulas ir rodo šituos skaičiukus visose
statistikose ? Nes bent jau panašiai teko girdeti per radija. Bet kitos
statistikos puses jis turbut "neprisimine". Žuvusiuju del girtu vairuotoju
kaltes kiekis padidejo  50% ! Bet čia turbut nieko nereiškia - šita
statistika mums netinka, todel ja pamirštam.

> Del 0 promilių prie vairo: geras dalykas. Bet ryšio su kvailais antkainių
> ribojimais nesimato.

IMHO tiek pat kvailas ribojimas. Gyvenu tokioj vietoj, kur labai tankiai
reiduojama. Ne viena karta vaziaves blaivas kaip stikliukas ir teko
pirstelet i ta aparata. Maksimumas buvo 0,08.